Beroende, eller?

Första gången jag tatuerade var nog den jävligaste jävla känslan i hela mitt liv tror jag,...
Då jag gjorde den på magen...
Det var 22 Juli 2006, alltså snart hela 3 år seda.
Det kändes som tusen trubbiga knivar som bara skars genom magen på mig, fyfan!
Och jag lovade mig själv att aldrig mer ge mig på skiten...
Men redan veckan efter så var jag i stort behov av en ny tatuering!
Skumt detdär!
Men det tog faktiskt ett helt år innan jag gjorde min andra på underarmen,
Och jag vill bara tatuera mig mer och mer heeeela tiden!
tur nog så har jag inte pengar till att göra det, för hade jag haft det, så hade nog hela min kropp varit full med tatueringar vid dethär laget!

   



Ganska kassa bilder, men ändå! =)
Fast dom måste fyllas i...


Samma skit med piercingar,
jag känner själv att jag egentligen har för många av dom,
ändå vill jag bara ha fler =S
Första skiten gjorde jag när jag gick i 6:an,
fast jag har tagit ur skiten, gjort ny, tagit ur, och fumlat hit och dit gällande min första,
det var nog först när jag gick i 7:an som jag lät skiten sitta kvar!
Den gjorde jag i mitten av läppen...
Andra piercingen satt på plats strax efter det, då tog jag hål i näsan,
sedan en till i (från min sida) vänster i läppen,
efter den en i naveln,
sedan ögonbrynet,
och sista i tungan,

Dom två i läppen och i näsan har jag gjort själv,
ögonbrynet gjorde en kompis,
och naveln en annan polare,
och sista som var tungan, gjorde jag i studio,
för den var jag för feg för att göra själv eller låta någon outbildad göra!
Sedan har jag iofs piercat min högra sida av läppen ett x antal ggr, men aldrig låtit den sitta kvar, för jag har aldrig orkat ha tålamodet att låta den läka, dum som jag är...
Men jag vill bara ha meeeeeeer!!!!!



en "nåldyna" är väl ändå förjävla vacker? =D haha!
Näe men allvar,
tatueringar och piercings, när får man nog av det?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin