För lite sömn,

Eller lyckats vända på dygnet?

bra fråga,
igår gick jag och la mig vid två, men låg och spelade beta på nätet till klockan halv 4 på morgonen, och där efter låg jag och kollade på Mr, Bean, haha, så förbannat kul!
Ett av dom roligaste avsnitten är när han ska träffa drottningen, och när han fyller år och ska fira sin födelsedag på en fin restaurang, där han råkar beställa råbiff som han tyckte smakade skit, och att han ska försöka göra sig av med skiten utan att behöva äta upp det, Haha!

Hur som helst,
jag somnade väl vid 5 imorse skulle jag tro,
och vaknade för en stund sedan, skit oxå!
Jag gillar inte att sova bort hela dagarna, skit som händer, men vadfan, nu händer det ju vaaaarje dag!!! >.<
Ska fösöka lägga mig ganska tidigt idag, men det får man ju se hur det går med det! Skulle ju gjort det igår med, men klockan 5 på morgonen är inte att lägga sig i tid! Haha.
Hepp, nu ska jag iaf upp och dricka kaffe, GOTT!
Sedan bär det nog av till borås! =)






Take Care, JessiCa.






Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin