Fredagen den 10 Juli,

Slöö som satan!


Yes,
Blev väckt imorse av att hunden skällde,
och då hörde jag att det brötade lite smått uppe på vårat tak,
jag sätter mig lite halv snurrig i sängen och säger till Henke
"Hmm, tänk om takgubbarna är här"
Och börjar kika ut genom rutan ut mot vägen,
men jag såg ingenting, och precis när jag vänder huvudet mot dörren ist,
så står dom preciiiiis utanför mitt fönster,...
Jag blev vett skrämd,
inte lite jävla pinsamt, så som jag såg ut! =O
Haha.

Hur som helst,
nu är vårat tak lagat,
tack och lov för det! =)
Nu kanske man slipper simbassäng i sängen iaf! =D

Sedan drog vi in en sväng till borås,
så köpte jag en film som jag läääänge velat se,
I taket lyser stjärnorna,

jag läste boken när jag gick i 8:an eller ngt,
och efter det har jag gått och hoppats på att det skulle komma ut en film på den,
och det gjorde det! =D
Faktiskt jävligt rörande var den,
Antagligen mera rörande, eftersom min egen moder gick bort i cancer,...
Cancer är skit!


Hepp,
nu ska jag slita mig från datorn tror jag,
funderar på att spela eller ngt,
men men, det märker jag väl!


Btw, måste försöka få tag på E.K oxå, för jag vill förnya min blogg lite,
har tröttnat på den jag har nu, även om jag gillar färgerna starkt!
Men ändring är ett måste! =)




Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, jag älskar dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin