Laptop, min bästa vän ibland!

Det är förjävla gött med bärbara datorer, iaf om man inte mår bra!

Det jag menar är att, mår man inte bra så ligger man helst i sängen,
och då är det ju hur enkelt som helst att ta med sig datorn till sängen oxå!
Jag menar, en stationär dator hade nog varit förjävla klumpigt att ta med i sängen, haha!

Hur som helst,
magvärken har nog lugnat sig tror jag,
Trooor jag, det kommer och går lite hur som helst,
och nu är jag trött som fan, så jag hoppas iaf att den är borta när jag ska sova, för annars blir jag tok galen!
Henke sitter vid min andra dator och farsan sitter ute i köket och gapar om att jag ska hänga med honom ut och röka, så jag tror nog att jag gör det, så kan jag lägga mig och sova i lugn och ro sedan...

Det är typiskt mig faktiskt, när jag ska lägga mig så tänker jag,
"Äsch, jag behöver inte röka mer ikväll, jag somnar nog fort"
Men då kan jag inte släppa tanken om en cigg, så därför blir det i sista stund att jag måste ut och röka iaf,
typiskt eller, oavsett hur trött man är, så psykar tanken om att röka ändå så man måste upp för att ta sig det sista blosset, Sjukt!
Hur som helst, detta blir iaf mitt sista inlägg för idag,
blev en del skrivande idag faktiskt,
men nu är klockan mycket, ciggen väntar, därefter väntar sängen!





Back on track tomorrow,



// JessiCa, stollen med oflyt!







Henke, <3


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin