Måndag!

Tjo tjo tjoo,

Vaknade för en stund sedan,
slängde på lite kaffe till mig och farsan och nu sitter vi ute på altanen,
gött!
Fast det regnar ute...
Kan inte svensk sommar skärpa till sig nu? Jag vill ha sooool!

Jag och farsan kollade lite på min lilla dator fr en stund sedan,
eftersom den är så liten så finns ingen cd läsare på den, men han hade ett SD kort av den större modellen eller hur man nu säger, så vi testade att trycka i det i ett uttag, men det  var ändå för litet men funkade ändå =O
Och jag lyckades till sist få ut det igen oxå!
Tur har jag! =)


Snart pyser vi nog in till borås skulle jag tro,
och ikväll har jag inte en aning om vad som händer,
Dexter ikväll klockan 22:30 får jag iaf inte missa,
förbannat bra serie! =)


Wellwell,
jag skriver väl nog senare =)







Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin