Måndagen den 6 Juli.

Back on fucking track!


Äntligen,
idag hämtade farsan mig och Henke, så vi kom hem för en liten stund sedan,
skulle faktiskt behöva städa mitt rum,
för nu är äntligen taket lagt och bränt, så jag behöver inte oroa mig för att det ska pissa in i taket i mitt rum mer nu, gött! Men får se om det blir städning eller inte, beror helt enkelt på orken!

Hur som helst,
denna jävla helgen började förbannat segt faktiskt,
i torsdags efter mitt inlägg hände typ inte ett skit,
men Calle kom i fredags, tack och lov för det, för vi hade förbannat kul faktiskt,
och vi lagade sängen med ölburkar, funkade skitbra! Haha!
Så jag har varit med Calle tills idag när vi åkte.

Darling kom hem vid 5 igår, gött som fan,
och strax efter det kom Lella, Leah, och någon Johan, dom bjöd på bärs,
sedan fick jag tag på en vinare,
blev fullare än vad jag hade anat, men men, man lär sig säkert någongång att man måste ha en gräns.
Skitsamma,

Blev väckt vid 4 imorse och gick dirrekt upp för att hämta is vatten,
sedan somnade jag om igen och fick sova till klockan 8...

Jag säger då det,
har nog aldrig varit så rädd som jag var i fredags,
jag brukar inte vara rädd för åska och blixt, men FYFAN,
vilket jääääävla väder! =O
Calle hade skitkul åt att jag bara satt och skaka!
Ovädret var preciiiis över oss!!

Hepp, nu ska jag fortsätta dricka bärs,
gå ut och sätta mig på altanen, och ta mig en ciggus!
Niiice.

Btw,
Köpte en ny bok idag,

Den långa vägen ut ur helvetet
M a r i l y n  M a n s o n

- Har bara läst lite än sålänge, och jag fastnade direkt, så jag lär läsa hela kvällen eller ngt! =D




Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin