Onsdagen den 8 Juli va?

Okej, jag erkönner direkt att jag är onykter, så ursäkta stav fel och liknande skit!



Denna dag har varit mysig,
jag, Darling och farsan har varit iväg hela dagen i princip och grillat och fiskat och sådant,
mysigt mysigt!
Åkte till storsjön i viskafors, fint ställe det där.

sedan kom vi hem, och jag var på bärsen direkt,
gött som fan ju! =D

hittade en av mina gamla plattor idag dessutom,
och satt och bläddrade igenom musiken,
konstigt att man missar endel med tiden faktiskt,
för skid row kom på,
och jag började med en gång att fundera hur jag kunnat glömma av det-...

Hmm,
funderingar är ju alltid funderingar, men ändå...

Farsan köpte en bok till mig igår,
Mötley Crue boken,
verkar vara förjävla bra,
så när jag är klar med Manson boken så ska jag med en gång börja läs på MC,
Niiice!

Har ett dussintals böcker att läsa nu faktiskt, men det som drar mig mest är Manson, Mötley och white line fever, med Lemmy i Motörhead, börckerna,
det är väl det jag måste läsa ut först innan jag ger mig på annat hehe!

Skitsamma, nu ska jag ut och fixa käk till darling,
och fortsätta med mitt bärs drickande,
haha!


Btw, inhandlade två förjävla nice BH:s igår, leopard mönstrade, en var grå färgad, den andra brun, ME LIIIIKE!! <3







Men för faaaaan,
Take Care, JessiCa, The One And Only!








Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin