Skit spel!

Går ingen vidare för mig i spelet!


Sedan jag kom hem har jag suttit och spelat, men det går fan inget bra!
Är på värld 6 på Super Mario Bros 3, håller på med sista lilla borgen, men jag dör bara,
orka! Så jag funderar faktiskt på att skita i det jävla spelet nu! >.<

Hur som helst,
bakruset är borta nu, "tack och lov för det" för nu har jag svinont i magen ist,
brukar inte ha ont i magen, det är ytterst sällan, men nu helt plötsligt så ska jag få skit ont,
Gaah, blir tokig på det!
Har man ont i magen så blir man så jävla skakis och varm, eller jag blir det iaf,
och det är jävligt jobbigt!
Jeje, hur som helst,
just nu dricker jag smått på en öl och ja, försöker få bort det magonda, om det nu går,
får väl hoppas det iaf...
Och spelet ska jag nog som sagt skita i, men måste komma på något annat jag kan hitta på,
funderar på att göra iordning ett rum här hemma, eftersom det inte används ändå, så tänkte jag att Henke kunde ha det rummet till att ha sina modeller och skit i, och han kan få ha ett eget litet "bygg" rum eller hur man nu ska säga,
men jag får väl se hur det blir med det, för det är rätt rörigt där inne!




Wellwell,
Rastlös, måste hitta på något,
orkar inte datorn mer, så jag är väl tillbaka senare eller imorgon!






Take Care, JessiCa.





Henke, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin