Söndag!

Så jäääävla uttråkad så det finns inte...


Denna dagen har typ varit...... Bäst!
Gick upp i någorlunda tid idag, för idag drog vi, till skene för att träffa Sissel och alla dom andra,
Johanna fick vi oxå med oss, =)
Kul att du åkte med, inte ofta du umgås med oss längre ju!
Hur som helst,
vi kom dit,
drack kaffe och tjötade massor,
sedan gick vi en promenix för att handla och såå,
så åt vi där oxå,
Sissel hade lagat en jäääääätte god mat!!
Mums!
Hur som helst, klockan rusade iväg, så det blev dags för att åka hem,
vilket var förjävla tråkigt faktiskt!

Kan man aldrig lära sig att stanna tiden?

Så vi kom hem för en stund sedan,
och här händer inget mer än det vanliga typ...
Trist, trist, trist!


Wellwell,
ska väl inte sitta här och vara osocial allt för länge,
kanske skriver ett inlägg senare, om jag håller mig vaken vill säga,
blev jätte slö efter maten, så funderar på att lägga mig framför en film,
och jag är nästan säker på, att om jag gör det, så lär jag decka av rätt snabbt.


It´s  F u c k i n g  O v e r  !





Så Take Care, JessiCa.





HenkePenke, Bästaste<3

vivi

tack för tipset ^^

2009-07-19 / 21:04:34
URL: http://burny.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin