Torsdagen den 9 Juli,

Och då var man där igen...


Just nu gör jag typ inte ett skit,
ligger i sängen och kikar runt på olika bloggar typ,
något som jag själv faktiskt gillar att göra när jag ändå inte kan komma på något annat speciellt att göra,
så nu ligger jag här,
dricker öl lite smått, ska väl snart spela lite eller ngt,
får väl helt enkelt se vad som händer... =)


Idag har vi varit inne hos brorsan, E.K och lille AliCia,
myys,
käkade ihop och så,
Och stollen AliCia kan nästan gå helt själv nu,
utan att hålla i sig i något =O
Jösses säger jag bara, men jag alltid sagt att hon utvecklas fort som satan!


Wellwell,
när vi väl kom hem, (vid 6 tiden om jag minns rätt) så började jag med städningen i mitt rum,
Fy helvete säger jag bara,
jag har städat i ca 4 timmar eller något, och det är inte heeelt klart än,
det är bara dammsugning och skurning kvar,
men det fixar jag imorn...
Och jag har slängt bort en heeeeel del kläder dessutom,
jag är såpass dum så jag sparar alltid på massa kläder "ifall att"
men sedan används det  A l d r i g  ändå...
Men nu har jag jävlar i mig slängt bort all onödig skit,
äntligen...


Nu ska jag pysa ut och ta mig en ciggus,
sedan ska jag speeeela,




Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin