Trött, trött, trött!

Men nu vet ni iaf att jag lever! =)


Jag säger då det,
alkoholen är nog inte alltid så bra iaf...
Inte alltid iaf! =D

Men ibland!

Igår ägnade jag hela morgonen åt att kolla igenom mottagna och skickade sms, och ser att jag skickat en heeel del oläsliga sms, och en del andra sepe sms =S
Jeje, sorry till alla som blev besvärade för det iaf, men när alkoholen går in, åker vettet ur, eller hur säger man? =P
Skitsamma, jag borde lämna telen hemma när jag ska ut och parta, den saken är klar!

Idag åkte jag och darling hem till farsan,
och nu sitter dom ute på altan, Henke bygger modell och farsan sitter och kollar på eller ngt? =)

Btw, är det någon som vet hur mkt ett mobilt bredband kan kosta?
Jag känner att jag är i ganska stort behov av internet när man är i åsarp,
speciellt om man inte har något att göra,
då brukar internet vara ett förjävla bra tidsfördriv! =)
+ att internet skulle kunna vara bra att ha där nu med tanke på att jag börjar med svenskan och samhäll och sådan skit nu till hösten,..

wellwell,
vi går ju under telias bredband, så kanske skulle man kunna teckna ett mobilt via vårat vanliga?
Jag vet inte, men ska nog kolla upp det iaf,

E.K har jag inte fått tag på än, därav ingen ändring här på bloggen, tyvärr! =(
Men men, det löser sig nog!






Take Care, JessiCa.






Henrik Bengtsson, jag älskar dig! <3 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin