Fredagen den 12 Juni.

Skoolavsluutning, och jag var inte ens där!


Näee,
kändes meningslöst att dra dit faktiskt,
för att först vara ute i pissregnet,
och sedan sitta i en tråkig aula...
Näe jag stannade hellre hemma ist,
men det gjorde inte ett skit!

Jag skulle tagit en tidig buss hem,
men så blev det inte,
för Cicci blev tokig på sin förman och åkte hem,
så vi käkade frukost,
sedan satt vi och spelade kort ett bra tag,
och när jag väl skulle ta en annan buss så sket jag i det oxå,
för vi ville fortsätta spela! =D
Så jag tog en ännu senare buss, som skulle vara inne perfekt till min andra buss jag sedan skulle ta,
men tro det eller ej, när jag väl är framme vid bussen,
så stänger chaffören dörren,
och åker, (4 minuter för tidigt)
och jag ser en kärring som säger något, men bussen fortsätter
att åka, tro fan att jag blir arg, så buss jäveln fick fingret,
kom iaf med en annan buss typ 20 minuter senare,
så farsan fick hämta mig vid r40...

Nu är jag iaf hemma,
tack och lov för det! =D haha!
Så jag ska väl fortssätta spela kort och sånt, haha,
sedan vet jag inte vad som händer...

Och btw,
snart är en Acer Aspire One min,
så jävla happy,
dom är ju så söta ju, och jag VILL ha en sån!
Så i nästa vecka förhoppningsvis så får jag en sån! =)
Känns förjävla bra,
och dom hade fått in den rosa igen oxå,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin