Lördagen den 6 Juni.

Bästa köpet idag, Nintendo DS! =D


Yepp,
farsan köpte en DS till mig idag, så jag har typ suttit med den hela dagen!
Den var häftigare än vad jag trodde och hade mkt mer än vad jag hade räknat med! =)

Idag har vi varit inne i borås en sväng,
först handlat och sedan hälsat på bror och E.K,
sedan kom vi hem, jag fixade lite käk,
men idag mår man som man mår, så man har inte dirrekt matlust, men men
så kan det va!
Hade faktiskt inte något dirrekt bakrus idag, men kände mig ändå skum!

Hur som helst,
Sandra kom hit med ungarna en sväng idag,
så vi fikade lite och så,
och nu sitter jag och försöker dricka bärs, men det går ingen vidare,
är helt enkelt inte sugen, haha!
Är mer sugen på att ta en dusch,
sedan bädda ner mig i sängen med dator, film och min lilla goding DS,en, haha
mkt på en gång, men det funkar!


Tack Johanna Lilja för kommentaren, =)
Och självklart kan jag pussa lille Hero från dig =)


Hepp,
sitter och hettar sönder, så nu blir det dusch,
sedan får vi väl se vad jag hittar på.

Och inlägget igår,
hoppas inte att allt för många tar illa upp för det,
ibland är det bara skönt att få skriva av sig,
även om det ibland blir till överdrift!





Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin