Måndagen den 15 Juni.

Snart pyyyser jag!




Wooh,
jag fick äntligen mina efterlängtade kläder idag! =D
Och jag är fan mer än nöjd,
har nojjat mig heeela tiden sedan vi skickade beställningen,
att storlekarna skulle vara helt fel,
men allt passade perfekt,
tycker jag iaf,
vad tyckte du E.K? =)


Ååh, tro fan att jag lyckades slarva bort mitt smink idag oxå,
när jag väl hade packat klart så misstänkte jag att något fattades,
och så kom jag på det, SMINKET!!
Men kunde fan inte hitta det någonstans =S
Men som tur var så hittade jag det nu, i sista stund! =D
Bra är jag!


Och imorgon åker jag nog förmodligen till ulricehamn,
tror det var så,
ska höra med mr V ikväll tänkte jag,
för isf får jag ta moppusen till u-port imorgon,
för förhoppningsvis så inhandlas en Acer Aspire One
till mig imorgon för jag är så jävla bäst! =D
Så då får min Acer som jag har nu en bebis! =D Haha!
Skämt åsido!
Men jag vill ha en liiiiten gullig rosa jävel iaf,
så det hoppas jag på!


Men men,
så alla läsare vet,
så åker jag idag och vet inte när jag kommer hem igen,
så jag kan iaf varna för att det kommer bli förbannat osocialt här nu ett tag framöver eller ngt,
men men, jag tror ni överlever iaf! =D




Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin