Onsdagen den 10 Juni.

Trött och jävlig!


Jahopp, då var denna dagen nästan slut,
och jag är lika jävla slut jag oxå!

Idag försov jag mig,
Braaaaa JessiCa, hade en enda jävla lektion,
som jag dessutom missade,
skit oxå!
Men jag kastade mig upp iaf, drog in till borås,
till bror och E.K och lille AliCia som gapar och lever jävel,
tokbarn, så söööt! =D

Sedan kom jag hem,
så beställde vi kläder jag och E..K,
blev en klänning,
två bikinis,
och ett par shorts!

Men med nogare eftertanke så tror jag att jag valde fel storlek
på bikinisarna,
skit oxå isf!
Men men, får väl hålla tummarna på att det passar,
orkar inte skicka tillbaka och vänta massa dagar extra ju!
Vill ha det med en gång ju! =D
Asnice var dom iaf!

Kanske kan ladda upp bilder på mina beställningar sedan! =)


Wellwell,
nu ska jag röka med farsan,
han tjatar som tusan,
men jag kanske skriver senare,




Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, jag älskar dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin