Sheeaaat!

Imorgon är det avslutning, fyfaaaan vad gööött!


Behöver verkligen det!
Och nu vet jag ungefär exakt hur jag ligger till med betygen!

Hade betygssnack med Lennart idag,
och jag är godkänd i alla industri ämnen,
utom Underhållet, där fick jag VG! =D

Så alltså:

Industriellt, (alla ämnen utom underhållet) G
Underhållsteknik, VG
Engelska, G
Matte, VG
Naturkunskap, VG

Och till det "tråkiga"

Datorkunskap, IG
Datagrafik, IG

Vilket faktiskt inte rör mig i ryggen ett skit!


Sedan finns det ämnen som jag inte får betyg i än,
eftersom det är ämnen man har till trean,
så det får jag betyg i när jag slutar trean ist! ^^



Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3

Johanna

Jättebra betyg ju... bra kämpat systeryster <3

2009-06-12 / 23:39:21
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin