Tillbakablick på helgens tokigheter!

Nu har jag lite mer tid att skriva, innan jag är tvungen att fortsätta med pluggandet! =P

Fredag kväll - När jag är påväg till darling så ringer han och berättar att Han, Cicci & Micke sitter på baksidan och snackar med dom nya grannarna, jag kommer dit, öppnar en bärs och sätter mig med dom jag oxå!
Vi sitter där ett bra tag och pratar om allt och inget, sedan ringer vi för att beställa öl och vin, och då ville den nya grannen oxå ha bärs (vilket var oplanerat) så Conny kommer till oss med det goda.
Grannarna skulle egentligen tagit en buss hem vid 6 tiden, men det blev inte som tänkt, utan dom stannade med oss.
Jag och Cicci gick in en snabbis för att färga mitt hår, när jag sedan sköljer ur det så kommer Cicci med kommentaren "hur Faan kan du stå upp och ner så? Det hade jag aldrig pallat"
Jag: "Äsch, det är la inga problem med det eller?" =D
Trodde jag... När jag reste mig upp igen så spydde jag ner hela holken, men det hindrade inte mig från att dricka mer! =D Sedan kom en gubbe till oss, =S och det gick inte bli av med honom och en till =O så det slutade med att Cicci och Sandra (Den nya grannen) smet iväg till Rickard, och jag och Micke fick låtsas vara sambos, och att vi skulle ut med "våran" hund, funkade jävligt bra faktiskt, haha!
Jag: Vi ska gå ut med våran hund nu, och jag vill inte ha någon i lägenheten när jag inte är här eftersom vi fått klagomål innan...
Gubben: Aah vi förstår det, vi kan gå ut sålänge...
haha så vi pallrade oss iväg till Rickard vi oxå, och hade verkligen
S K I I I T K U U L  ! !
Och gubbarna såg vi inget mer av på hela kvällen! =)

Lördag Dag/kväll - Jag och Cicci körde hem Sandra, åkte till Ciccis föräldrar, drack kaffe och tjöta lite, sedan fick vi dra hem för att börja med maten och sådant, och självklart med vindrickandet, när vi var klara med allt drog vi bort till Rickard för att grilla med en hel del andra folk, senare tog jag, Cicci, Micke & Anders taxi till trädet, och dom andra cyklade dit, ett jävla festande, var hemma seeeent, >.< =D

Men jag ska fan inte klaga, för jag har fan inte haft bakrus en enda gång i helgen, tacka fan för det, kanske har blivit immun mot det? Tänk vad juvligt det hade varit att vara det ändå! =D

Orkar iaf inte sammanfatta så mkt mer,
och jag är inte så säker på att alla orkar läsa allt, men men, dom som vill får göra det iaf!
Nu måste jag fortsätta med pluggandet,
för min lärare sa idag att skriver jag bra imorgon så får jag VG i ämnet, Wohoo!



Take Care, JessiCa.



Henke, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin