Tisdagen den 2 Juni.

Blir ett tiiiidigt inlägg idag, har egentligen sovmorgon,
men gick upp för att dricka kaffe med farsan! =D


Igår gjorde jag inte mkt annat än att plugga på provet jag har idag,
och tro det eller ej, jag har inte drömt om annat än detdär jävla provet =O
Från att jag somnade tills nu sitter jag och upprepar olika saker inom naturkunskap!
Men huvudsaken är att det verkar sitta nu, och min lärare sa som sagt att
om jag skriver bra på detta provet så får jag VG i slutbetyg,
och det är knappast något jag tackar nej till! =)

Förstår inte vad som hänt med mig,
jag har aldrig innan tagit skolan på allvar innan,
bara skitit i allting,
skitit i betygen, skitit i pluggandet, helt enkelt skitit i allt som har med skolan att göra,
men denna gången verkar jag inte gå ur skolan med något IG,
Eller jag är osäker på två ämnen,
dator och datorgrafik,
men vad rör det mig egentligen?
Dator, som word, excel, power point, och all den skiten,
varför ska jag behöva det när man inte använder sånt inom industrin,
möjligtvis om man ska skriva något, men hur svårt är det?
Man behöver inte dom extrema kunskaperna som man får lära sig i dator,
och dator grafik, som jag har i estetisk verksamhet,
jag är osäker på det,
eftersom jag fick en hel del gjort senaste lektionen,
så får jag G så är jag jävligt nöjd,
men får jag IG så rör det mig ändå inte.
Känns braa! =)

Hepp, nu hinner jag inte sitta här mer,
ska börja göra mig iordning,
sedan fortsätta läsa på innan jag pyser till skolan.


Önska mig lycka till.



Take Care, JessiCa.






Henrik Bengtsson, <3

pysen

Lycka till :)

2009-06-02 / 11:13:57

Johanna

Lycka till :P



O det är la bra att du tar skolan på allvar för en gångs skull ;) PUSS SYSTER <3

2009-06-02 / 14:09:12
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin