Arg så jag skakar!!

Jao, det är fan vad jag är!

Ställer samma jävla fråga om och om igen,
vad fan går allt jävla skitsnack ut på?!
Det är fan inte första gången man får höra något, och nog inte sista heller för den delen.
Jag vet exakt vad fan jag har sagt och inte,
och sedan om ni vill hålla på och jiddra om annat så jiddra fan inte om mig!
Skitsnack går fan inte hem för mig.
Sköt er själva ist och sluta bry er så jävla mkt om andra!

Ska det verkligen behöva vara så att man ska hålla käften?
Att man inte ska kunna säga ett jävla ljud utan att andra gör det till skitsnack?
Bättre att bli stum, totalt,
för det räcker att man ens öppnar käften så påstår andra att man snackar skit!

Lägg ner FFS!!!
Skaffa er liv förhelvete.


Wooh, joo, jag är som sagt jäävligt sur!

Förövrigt har helgen varit hyfsad, förutom lite smågrejeer, men det är skitsamma.

Idag är en dag som jag bara tänker ta det lugnt,
läsa på matten, eftersom vi har ett jävla prov imorgon, så får väl hoppas att det går bra iaf.

Var hos brorsan och EK idag, träffade lilla AliCia oxå, hon växer såå! =)

Hur som helst,
Måste börja med matten nu så det inte blir alldeles för sent.


Take Care, JessiCa.




Jag älskar dig. <3

E.K

vem går runt och snackar skit nu då?

2009-03-09 / 10:38:16
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin