OjdåOjdå,

Tillbaka igen,

Var visst ett tag sedan jag skrev nu, haha!

Kanske ska ta och skriva en sammanfattning av allt.
I veckan har det bara varit skolan, det är väl kanske inte så värt att veta.

I helgen har jag haft jävligt kul iaf,
om man bortser från en del då vill säga.

Var i Åsarp hela helgen, och en hel del i veckan oxå iofs,
men så kan det va! =D

I Fredags kom jag till Åsarp vid 7 tiden,
så drack jag öl och Henke drack någon äcklig sprit =O
Sedan kom Jocke och Sandra förbi,
så drack dom med oss, skoj skoj. =)

Sedan på lördagen så var vi på´t igen,
Jocke och Sandra kom förbi igen,
och då började oxå ölsuget, som inte funnits där på hela dagen,
så vi lyckades få tag på ett flak som vi skulle dela på,
ojoj, vad fort dom ölen tog slut,
men kanske inte så konstigt när man spelar ett eget påhittat ölspel =O

Jeje, kul iaf, sedan drog vi till någon annan fest i Åsarp,
men det kanske man inte ska prata så mkt om,
blir nog bäst så! =)


Hopp hopp,
var i skolan idag iag, funkade fnfint,
så nu ska jag väl plugga som en tok till engelskaprovet jag har imorn,
så jag har inte så mkt tid till att sitta här mer nu.


Först duschen, sedan läsa på prov!



Take Care, JessiCa.







För att jag älskar dig så jävla mkt, vi två är ett! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin