Söndag.

Yes, en helt vanlig söndag!

Sitter här just nu,
har inte så mkt att göra,
eller jo, egentligen har jag jävligt mkt att göra,
men det krävs ork till det oxå, men kan juh göra som vanligt, dra i sig en jävla massa kaffe eller ngt.

Well well, får väl se!

Håller just nu på att tvätta,
ska snart börja städa mitt rum oxå, skulle behövas, eftersom jag är expert på att stöka ner,
men även kung på att städa! =D

Tvättade min Henry Lloyd jacka idag oxå,
behövdes verkligen,
fick tvätta den för hand, och tur var väl det,
för hade jag tvättat den i maskinen så hade nog aldrig den jävla smutsen försvunnit,
vattnet var svart när jag var klar med den! =D

Jeje, tillbringade helgen med Henke iaf,
nice var det!


Men men, nu måste jag pysa igen, fixa tvätten, börja städa, och göra något vettigt!




Take Care, JessiCa.





Jag Älskar Dig Son Tusan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin