Vadfan!

Jag glömmer bort bloggen ibland har jag märkt =O

Inte bra inte bra!

Blir väl en liten uppdatering nu då iaf,
kan iaf börja med att skriva att det inte blir något bloggande i helgen, eftersom jag inte kommer vara hemma!

Skolan idag, som hela veckan,
funkat bra bra.

Fick veta bra saker om matten dessutom,
Läraren berättade för mig att även om jag så skulle råka kugga på varenda prov framöver så finns ingen risk alls att jag blir underkänd, eftersom jag fått så bra resultat på alla mina andra prov,
rätt så jävla nice faktiskt! =)
Fast jag tänker iofs inte kugga med flit, och jag tror inte jag behöver oroa mig för att kugga överhuvudtaget heller! ^^

Wellwell, nog om det.

I helgen blir det nog nyktert,
eftersom jag själv anser att den förbannade alkoholen börjar gå till överdrift,
känns lite småjobbigt, med tanke på att ölen är förjävla goo,
men men, jag får väl dricka alkoholfri öl då om det skulle vara nödvändigt! =D
Haha, skämt åsido.

Hinner iaf inte skriva så mkt mer nu,
har en heeel del att göra, men men,

Im back on Monday!



Take Care, JessiCa.








Älskar dig underbaraste du. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin