Fredagen den 29 Maj.

Sol och värme, och jag hoppas det håller i sig nu!


Sitter för tillfället på altanen,
ska väl snart ner till bussen,
i helgen ska jag vara hos darling,
så det blir nog inget skrivande.

Funderar på att köpa hårfärg idag igen,
eftersom färgen inte blev riktigt som tänkt! =P
Vilket jag iofs hade förväntat mig,
och jag fick ju trots allt in pengar idag, så varför vänta?

Var inne i borås en sväng idag,
träffade bror och E.K och lille gullungen Alicia,
hon är så förbannat gullig ju! =D

Hon har börjat skaka massa på huvudet,
jätte gulligt, =D
Vet inte om hon har gjort det ett tag,
men jag såg det för första gången idag!

Wellwell,
idag blir det väl lite dricka skulle jag tro,
och jag hoppas definitivt inte att Henke glömmer av att köpa vin till mig,
blev så förbannat sugen på Black Tower vinet,
så jävla gött är det ju! =D
*kärringvarning* Eller? Haha!

Hepp nu ska jag väl göra mig klar,
sedan pyser jag!

Tillbaka på måndag skulle jag tro,
om inte tidigare, kan hända att jag lånar dator! =)


Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3

E.K

hehe, det har hon gjort ett tag nu, Ibland säger hon "nejnejnejnej" oxå när hon skakar på huvudet :)

2009-05-29 / 23:32:45
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin