Fredagen den 5 Maj.

Mr Perfect, don´t exist my little friend !


Tjoo,

Sitter just för tillfället nere på v.portalen,
ska snart upp till skolan igen,
börjar klockan 12.

Idag lär det bli ett jävla flängande hit och dit,
först får jag åka till Åsarp för att vänta på Henke,
sedan får vi ta bussen in till u-port,
efter det får vi ta någon jävla buss mot borås hållet så vi kommer hem,
och efter det måste jag städa och göra massa annat skit,
tyck synd om mig! =D

Näe men så illa är det väl inte.

På söndag är det dop för min älskade lilla brorsdotter,
längtar dit som tusan ju,
och hon lär vara gulligaste ungen som skådats,
och gud vilken fin dopklänning,
för er som vill se den så finns den på bild på E.K´s blogg.

http://eekk.blogg.se

Mkt mkt fin!
Den ligger nog på något datum från förra veckan eller ngt,
men det är bara att kika in, och hon uppskattar besökare =)


Nu ska jag iaf slänga in det sista, sedan pysa upp till skolan,


Take Care, JessiCa.


Henke, <3


E.K

hehe, aww :) Gullig du är JessiCa :) Tänk att Alicia har en så snäll faster som du.

2009-05-15 / 11:31:30
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin