Onsdagen den 13 Maj.

Sitter för tillfället på min gamla praktik, håller på med lite arbete typ, men tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg iaf eftersom jag har haft dålig uppdatering!

Jaoo,
min lektion börjar inte förens halv 1 nu,
så jag har ett tag på mig.

Morgonen började med nationellt prov i matte, vilket gick förvånadsvärt bra,
svarade på precis aaallt, och sista uppgiften,
långuppgiften som skulle ta runt 30 minuter att göra och skulle vara uträkningar som skulle täcka minst en sida och upp till 3 A4 sidor gick skit bra!

5 frågor var det,
och jag som var såpass smart satt och pluggade till just såna uppgifter igår en stund,
jag lyckades göra alla uppgifter,
och tro mig eller ej,
det blev inte en jävla A4 sida,
det blev 3, =O
Trodde jag aldrig, men eftersom jag skrev ut massa olika exempel och verkligen redovisade mina tankar så resulterade det såpass många sidor,
jag kommer nog vara glad resten av denna dagen efter det iaf! =D


Wellwell,
måste börja arbeta nu, så jag hinner med något innan jag ska dra!


Tillbaka senare och berättar lite mer om dagarna som gått!



Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin