Onsdagen den 27 Maj.

Panik, panik, panik!

Jaoo,
Adresserna blir bara svårare och svårare,
vettefan hur jag ska kunna fixa ihop allt.
Skitsamma, får väl försöka lösa det på något sätt.

Blev inget skrivande igår,
eftersom jag inte km in på blogg sidan,
eller jo, jag kom in på blogg sidan, men när jag väl loggade in så kom det bara upp "sidan kan inte visas"
Drygt som attan, men skitsamma.

Ska ner till soc sedan, kolla hur det blir med lägenheter och skit,
får hoppas det blir bra iaf! =)

Endel folk drömmer nog lite föööör mkt,
om jag får säga det själv så tror jag absolut inte att det kommer bli som någon viss person tror,
men men,
får väl vara glad för denne personens skull att man faktiskt längtar efter något som antagligen bara är värdelöst att hoppas på,
det blir nog fint med det.

Och sedan är det förbannat skrattretande att en annan person
inte någongång verkar kunna bli  n o r m a l ,
keep going,
p s y k o p a t,
kommer sluta med att ingen jävel vill ha dig ändå! ;)




Nu ska jag fortsätta med pluggandet iaf,


Skriver mer senare.



Take Care, JessiCa.


Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin