Söndag.

Skola imorgon, och jag känner definitivt inte för att gå,
eftersom jag har gått och blivit sjuk,(kan man säga så?) >.<

Har inte blivit så mkt skrivande på sista tiden,
skärpning eller ngt!
Näe men jag ska iaf försöka att bli bättre på att komma ihåg att skriva så att fölket inte ger upp läsningen för för dålig uppdatering, men det är inte lika lätt att skriva om man inte har internet,
hemma har jag ju det, men darling har det inte!

Wellwell,
kan väl dra en sammanfattning av senaste tiden,
i torsdags drog jag hem efter skolan,
sedan hämtade brorsan mig och körde mig till HenkiePenk, eftersom jag skulle vara hundvakt åt brorsans hund, och jag tjänade ett flak på det, så lixom, varför tacka nej?!
Hur som helst, senare på kvällen så gick vi ut och satt med föölket och grillade och drack bärs, jag åt dock inget, jag drack bara öl.
Sedan vaknar jag fredag morgon, och känner att hela halsen är svullen, och hade feber och skit,
gött jävla uppvak?! Näe fy!
Så jag låg i sängen hela fredagen, men det var ganska gött ändå! =D
Igår mådde jag lika jävla kass, men vadfan, skitsamma, man kan dricka även om man är sjuk, så vi drack lite bärs, drog bort till Rickard, Henkes bror och kollade på deras nya hus, mkt fint var det där. =)
Cicci och Micke var oxå där, men dom stannade inte så länge, fast det gjorde inte vi heller iofs.
Sedan slutade väl kvällen med film och decka ungefär.

Idag har det inte hänt alls mkt, tog bussen in till borås för att möta upp farsan,
det var nog jobbigaste resan jag gjort på ett jävla tag, eftersom jag hade packning, dator och ett flak att bära omkring, men men, gött var det iaf när jag hoppade in i bilen.
Nu ikväll har jag enbart duschat och kollat datorn, och snart ska jag nog lägga mig framför en film eller ngt.

Undra hur det går för  t e a m - k l a m y d i a  nu, har varit förjävla tyst tycker jag.



Nu ska jag iaf inte skriva mer i bloggen, för då lär det bli förjävla drygt att läsa eller ngt! =D




Take Care, JessiCa.





H  e n r i k   B e n g t s s o n , Loove! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin