Tiiisdag,

Och jag är förbannat jävla pigg idag faktiskt, =D

Glad oxå för den delen,
men jag vet faktiskt inte vad det beror på, hmm,..

Sov hos älksling inatt af, tro fan att skiten händer  i g e e e n, han somnar till filmen, jag fortsätter kolla, och han ska hålla på att röra sig, och till sist råka smälla till mig i nyllet, så jag blev arg och knuffade bort honom, haha! Bra är jag.

Igår drog jag hem före sista lektionen, som ändå bara var typ 10 minuter lång, jag var sjuk, och är sjuk, så orka.
Men idag var jag i skolan hela dagen, skit i om man är sjuk känns det mer som nu, och idag fick jag oxå reda på betyget på första delen i nationnella engelska A, jag blev iaf godkänd, vilket jag inte trodde att jag skulle bli,
gött som satan faktiskt, och på torsdag så kommer andra delen,
ö n s k a  m i g  l y c k a  t i l l  !

Wellwell,
blev förbannat sugen på kaffe och cigg nu, så ska nog slänga på lite kaffe och bara ta det lugnt, sedan ska jag börja läsa på dom två proven jag har nästa onsdag, lika bra att förbereda så mkt som möjligt, för just nu känns det som allt kör ihop sig, men bra går det, och det är huvudsaken! =)

Kanske tillbaka senare, annars så skriver jag imorn. =)



Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin