Tok galen!

Min dator har nog fått ett flipp!

Häromdagen så uppdaterade jag msn, alltså hämtade den nya msn,
efter det funkade datorn som vanligt,
när jag går och lägger mig så stänger jag inte av datorn, utan sätter den bara i viloläge,
startar datorn dagen efter, och aaallt jag hade på skrivbordet var borta,
min bakgrundsbild som skulle vara Gene Simmons var inte där,
utan vistas originalbild,
alla mappar och textdokument var borta,
alla nedladdningar var försvunna, och alla bilder.
Dessutom så försvann alla mina msn smileys och skit oxå.

Sedan i lördags så satt jag ett bra tag och jobbade i nya dokument,
sedan stängde jag av datorn helt, och nu när jag startar den idag,
så är allt gammalt tillbaka, och alla nya dokument borta,
Gene Simmons är tillbaka som bakgrund, och alla smileys på msn är tillbaka,
hor msn ställer till det för mig! >.<

Skulle skrivit om dopet och helgen o.s.v, men hinner inte det nu,
eftersom min dator ballade ur såpass så har jag fått sitta heela kvällen med att göra om allt.
Men nu är jag förhoppningsvis klar,
sprängande huvudvärk och trött som fan,
så jag ska nog gå och nana nu så jag pallar sista nationella imorgon.



Back on track tomorrow,

Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, jag älskar dig,
saknar dig som fan. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin