Torsdagen den 7 Maj.

Sjuk som fan är jag, känns inte så förjävla bra...

Just nu sitter jag på min gamla praktik och har just laddat upp sista dokumentet som jag orkade med idag,
ska snart ner till bussen och sedan bär det av till älskling.

När jag kommer hem ska jag enbart lägga mig framför en film och göra inte ett skit,
kan nog behövas, eftersom det inte är det bästa att vara ute u regn, vara i skolan och annat sådant när man sjuk,
åtminstone så sjuk som jag är nu, men skolan är ett måste! Speciellt när man har nationellt prov och skit,
hade det inte varit för det så är nog frågan om jag ens hade åkt iväg idag?!

Hur som helst,
orkar inte skriva mer nu, så jag är väl tillbaka imorgon eller ngt...



Take Care, JessiCa.



1 Oktober 2oo7
Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin