Trött!

Jag är på jävligt bra humör, samtidigt som jag är redigt jävla förbannad, hur går det ihop?

Bra fråga,
Det som gör att jag är på bra humör är för att det kändes så bra på matteprovet,
tror som sagt att resultatet kommer vara väldigt sevärt, =D

Det som gör mig så irriterad och förbannad är,
idag, som många andra dagar när man åker bussen,
så tar dom jävla "sjaltomtarna" upp heela platsen i mitten på bussen,
GAAH, man kommer ju varken in eller ut!
Och dom bara bråkar med alla hela tiden, sparkar folk,
kastar saker på varandra och håller på!

Idag när jag tog bussen så satt dom bakom mig och spottade på påsar och papper
och kastade det på killarna som satt framför mig,
buss chaffören blir arg och vägrar åka, >.<
och sedan går dom där jävla sjaltomtarna fram och skyller på killarna,
jävla stollar,
ska dom komma hit så kan dom väl ändå sköta sig eller ska det vara så
J ä v l a  S v å r t ? !
Näe, irriterad som fan på det faktiskt.
Så ibland kan jag faktiskt hålla med en del som blir förbannade för att dom ändrar på ett helt vanligt radhus till något flykting näste här. . .
S t ö ö ö r a n d e ! ! !

Skitsamma, orkar inte sitta och irritera mig på saker och ting som jag själv ändå inte kan ändra på.

Sedan var det ju det där med att alla tar för givet att man ska ställa upp och skit,
no way,
jag funderar fan på att fullständigt att skita i det nu,
jag har fan ställt upp och gjort mitt bästa så jävla länge nu,
och när det väl går bra så är jag tydligen luft och ingenting?!
Hmm, varför gör folk så?
Är det meningen att man ska bli utnyttjad?
Bra fråga, bra fråga!

Och en sak till som gör mig förbannad är dendär jävla grannkärringen Ingvor,
hon har varit på mig i fan över 1 år nu,
hur orkar hon?
Har hon ett liv?
Det är en förbannat jävla bra fråga faktiskt, eftersom hon lägger så jävla mkt energi på att kasta skit och onödiga jävla meningar som man fullständigt skiter i,
liksom, går in genom ena örat och ut i andra.

Och i söndags var jag och Lella hos Henke,
vi tog min moppe,
sedan när v drar så möter vi den bruna, skrynkliga jävla tanten,
och TRO DET ELLER EJ,
när vi hade dratt, så släpper hon ut Hero, min hund, i trapphuset,
går ner till Micke och Cicci,
säger: Kan ni ta in honom hos er?
Cicci: Ööh, varför då?
Ingvor: Nää, han är utsläppt lös i trapphuset, det måste vara Jessica som har släppt ut honom, för jag såg faktiskt henne och någon mer för en stund sedan på en moppe.

MEN FÖRHELVETE!!!
Är hon dum i huvudet eller?
Som att jag skulle släppa lös min hund i trapphuset då eller?
Gaah, jävla idiot,
funderar fan på att polisanmäla henne snart!
Hon tror att hon är något,
"miss perfect" som ändå är hatad av i princip hela byn, utan överdrift!
Finns mkt som gör mig sur, men hon slår nog fan alla jävla rekord!

Wellwell,
kanske skulle ta och göra en Ingvor lista,
om allt jävla sjukt och idiotiskt hon har för sig?
Som att t.ex slå sönder sitt egna golv med hammare, enbart för att Henke spelade musik.
Idiot!


Funderar just nu på att ta mig lite kaffe, igen.
Har redan druckit en kanna, men en till är väl kanske aldrig fel?
tänker iaf inte sitta och skriva om den där förbannade Ingvor mer! :@

Jag fryser,
funderar på en vaaarm dusch,
skulle aldrig vara fel.




Dom som blundar för sanningen,
är bara rädda för fakta.





Take Care, JessiCa.



Henrik Bengtsson, Jag Älskar Dig,
Du är det bästa som finns, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin