Can´t sleep,

Fan oxå!
Sov nog för länge imorse, för jag är inte ett skit trött, och nacken och huvudet värker sönder,
Fan, fan, fan! Jag VILL bli frisk nu, orkar inte vara sjuk mer, orkar inte känna pressen på att man inte kan vara hemma från skolan, orkar inte oroa mig, skit!

Ska iaf ta ut Hero på en kvällspromenix och se om jag blir något tröttare,
får väl åtminstone hoppas på det, för jag ska upp klockan 05:00 imorgon bitti, och sedan vet jag ju inte hur jag mår imorgon, men måste ju ändå upp för att kunna bedömma, fan!

Näe, nu börjar det bli lite för mycket klagande på mig, men det har jag iofs rätten till, det har alla om dom är sjuka, that´s it!

Nu ska jag ut i kylan och frysa lite till,


Take Care,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin