God morgon,

Eller något.
Sitter i skolan just nu, klassen har tagit vaccinet mot swineflu, förutom jag då, för jag tänker inte!! ta det, that´s it.
Hur som helst, blir skolan till klockan 9 ikväll för min del, inte sååå fun va, men det beror på att det är öppet hus här idag, men jag ska hem imellan iaf för det börjar klockan 5.
Har dessutom fått en specialuppgift, och det är att göra en snygg text till montern från Industriprogrammet, så det ska jag fixa nästa lektion.

 

So long,


Therese

Ja, det tror jag med, men det är bara så irriterande att humöret och tankarna kan styras av vädret, snö tack :) Hoppas våren kommer fort med :P Tur att det är på kvällarna det kommer så man slipper det på dagarna i alla fall :)



2009-11-26 / 10:55:06
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/


Johanna

haha nähä, vad trodde du skiten hette då ;)

2009-11-26 / 11:26:19
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin