Jag har hotat ICA!

Jao, det kan ni ta och skriva upp!
Dom har ju ändrat en hel del saker :O Bl.a chipsen, colan, och ja... Mkt!
(Okej, kanske inte hotat, och kanske inte så mkt dom ändrat, jag vet bara chipsen och colan)
3:de påsen i rad som är helt åt helvete,

För det första: Chipsen och colan smakar INTE som förut, Colan har blivit halvt smaklös typ, och kolsyran försvinner med en gång, och chipsen smakar helskumt!

För det andra: Chipsen är för jävla sega, & är dom inte det, så är dom stenhårda och typ formade till.. Klumpar?

För det tredje: Jag är missnöjd som satan!


I n t e  O k e j !

så nu har jag skickat iväg ett klagomail, tacka fan för att jag inte kan läsa vad som står, för nu i efterhand så skäms jag! :O haha.

Johanna

Hahaha gjort på fyllan eller?

2009-11-18 / 10:10:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin