Jag har ont!

Det värker i hela fötterna och benen, >.<
Har iaf varit på APU:n idag, (förklarar dessutom varför jag har så ont!)
Måste skaffa inlägg till mina arbetsskor, för jag orkar inte ha så förbannat ont varje dag efter praktiken, frågan är bara... När kommer jag tänka på att köpa inlägg tro, hmm, om ett år kanske? Äsch, skitsamma.
Har varit seg på uppdatering idag, men har haft fullt upp med massa annat, så har inte hunnit med det.
Nu ska jag iaf slänga i mig lite käk, innan jag svälter, haha, näe men så illa är det inte, men pastasallad låter frestande!




So long,

emelie -

Svar: Tackar :) Haft en bra dag ? :)

2009-11-24 / 21:17:27
URL: http://mewlii.blogg.se/


Johanna

åååååååååååååååååååååååh pastasallad, kom o dela med mig nån dag <3

2009-11-25 / 22:37:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin