Just det ja,

Kom att tänka på en sak,
har skrivit en hel del inlägg om telenor innan, men tydligen inte tillräckligt!
Ringde dom för ett tag sedan angående mitt SIM-kort som jag råkade dammsuga upp och slänga åt helvete, så dom sa att dom skulle skicka ett nytt SIM-kort till mig kostnadsfritt, men så idag när jag kollar min nya räkning så ligger den på 569 spänn, och den ska vanligtvis enbart ligga på 319 kr, (eftersom dom tar sin mesiga pappersavgift) men inte denna gången inte, för den var på tok för hög, och när jag kollade varför, så var det för att dom lagt till 250 spänn för SIM-kortet som dom faktiskt sa skulle vara kostnadsfritt, I D I O T E R !
Men jag ringde och skällde lite på dom för det,
så dom ska iaf skicka en ny räkning där allt är som det ska.


Jag - Öhm, jag har fått hem en räkning här, som inte stämmer ett skit!

Hon - Jaha, okej?

Jag - Ja, för jag ringde er för ett tag sedan angående mitt SIM-kort som var försvunnet, och då skulle ni skicka ett nytt...

Hon - Jahaa, okej,

Jag - Ööh. jaa, men det skulle vara kostnadsfritt, men nu står det på min räkning att jag ska betala 250 spänn för det jävla SIM-kortet, vad är det frågan om!?

Hon - Hmm, ska kolla här... *Tyst en stund* Jo, det står här att du skulle få ett kort och att det skulle vara kostnadsfritt, så vi får be så mkt om ursäkt, så skickar vi en ny faktura till dig.

Jag - Mmmh, bra det!


Blir så trött på dom ibland så det är fan inte sant!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin