Ojdå,

Tror inte jag bloggade någonting igår? Eller gjorde jag det? Är för lat för att kolla så skit samma!
Igår hände inte så jätte mkt, tog det typ lugnt kan man väl säga.
Micke undrade om jag, Henke och Calle ville hänga med till dom och käka och så, så det gjorde vi, så drack vi lite bärs och sedan över till vinet, gött, men vilket sepe vin det var, räckte med ett glas så blev man helt tung i benen, haha.
Hur som helst, ska snart åka iväg, och ikväll blir det nog ett jävla röj,
(vilket jag egentligen inte är jättesugen på) men det kommer nog bli kul!
"65års kalas", alltså, en som fyller 35 och en som fyller 30. :)


So long,

emma

najs! hur har din lördag varit babe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin