Sent inlägg,

Har varit alldeles för bakis för att ens orka skriva,
gick upp vid 11 imorse och allting snurrade som satan, och det första jag gjorde var att fylla en 1,5 liters flaska med iskallt vatten, för jag har ordagrant drömt om iskallt vatten, cola & julmust hela morgonen innan jag vaknade, och det där vattnet jag hämtade var guld värt vill jag lova! Sedan äkade vi lite frukost och sedan kollade vi på film.
Somnade efter typ halva filmen och blev väckt vid 6 igen av att Henke ville att jag skulle fixa käk, så jag gick upp, slängde igång ugnen, rusade in i duschen, fixade käket och sedan bara legat i sängen resten av kvällen...

När jag är bakis... Då kan jag fan äta hur mkt som helst, Damn!
Så jag kan ju lika gärna passa på att avsluta detta inlägg genom att skriva,

Take Care,
nu ska jag gå och fixa kvällsmat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin