Sova?

Eller hålla sig vaken?
Börjar bli rätt jävla trött nu... >.< så jag funderar iaf på att nana nu.
Farsan och Henke är ute i garaget och grejar fortfarande, och jag orkar verkligen inte vara där ute idag, eller snarare ikväll, är alldeles för trött för det. Och jag vet fortfarande inte om jag orkar med APU på måndag igen, men det känner jag väl imorgon och på måndag morgon. Jag  H a t a r  att vara sjuk, det är bland dett jävligaste som finns faktiskt, men men, det ger sig nog.
Nu ska jag iaf slita mig ifrån datorn i g e n ,

Hörs imorgon,
Take Care,
Nattinatti, knattifnatti, BlattiSplatti,

Johanna

Jag är nästan friiiiisk :D.. Men bakfull som en gris :D



♥ ♥ ♥

2009-11-22 / 12:00:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin