Ändrade planer,

Blir inget borås för min del idag ändå,
darling ringde för en stund sedan och sa att han inte kunde komma hem, för han skulle åkt med Rickard hem, men han skulle bort idag och fick åka tidigare, så därför så har Henke ingen att åka med, så det blir för mig att hämta honom.
Blir alltså en ganska sen dag för min del.

Hur som helst,
har suttit uppe hos grannen ett tag och druckit lite kaffe, och nu sitter jag och kikar runt på nätet efter TV apparater, jo, jag har blivit köpgalen, typ "vill ha, vill ha, vill ha", och jag VILL HA tillbaka min andra platt-TV som jag varit utan i typ ett år nu, den pajjade så den har varit på lagning. >.<
Jaja, skitsamma, nu ska jag fortsätta att kika runt lite, och sedan måste jag komma på något annat att göra för att fördriva tiden!


Take Care,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin