Driver dom med oss?

Eller vad fan är det frågan om?!!
Det är fan inte första gången som blogg.se segar ala helvete!
Tar fan hur lång tid som helst att bara komma till "nytt inlägg", Ååh, blir galen på skiten, och jag som är så jävla otålig oxå.. Ingen bra kombination!

Hur som helst,
skolan idag har funkat bra och jag har äntligen blivit klar med loket, gött!
Mår dock inte super, och har inte gjort det på två dagar nu, har huvudvärk och ont som satan i halsen och skit, men det ger sig nog, alla blir vi ju sjuka någongång.
Och jag har oturen att bli det allt för ofta...
Men, så får man ju oxå se det från den ljusa sidan, jag är inte så jävla klen så jag stannar hemma för det!



So long suCkers! ;)

E.K

Hoppas att det går över snart, Du kan ju inte bli sjuk igen :)

2009-10-20 / 20:47:37
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin