Fyfan vad underbart!

Mitt lov har redan börjat!
Det som egentligen inte börjar förän nästa vecka egentligen, men som jag skrev i något inlägg förut så har vi inga lärare på torsdag och fredag typ, eller, svenskaläraren & samhällsläraren, men, vi har fått hemuppgifter nu i alla olika ämnen, i svenska ska vi läsa igenom två kapitel och svara på frågor (sådant som jag ändå måste göra inför provet) i CAD/CAM ska vi bara leta upp olika historik och vad det används till typ, hur enkelt som helst, och i samhäll göra klart en uppgift, såå, ingen skola för mig nu resten av denna veckan och hela nästa vecka, underbart!

Nu är jag iaf hemma, hade bara en lektion idag och det var svenska,
så nu ska jag slänga i mig frukost,
sådär lagom passande denna tid, sedan ska jag köra igång och dra en storstädning, och då menar jag STOOOR!
Ser förjävligt ut här efter helgens bravader.

Tillbaka senare,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin