Hemma nu,

Har varit i borås hela dagen,
mysigt!
Käkade ihop med bror och E.K, och jag lyckades även få dit systeryster oxå,
kors i taket att hon svarade efter typ 5 gången jag ringde, "så tidigt" klockan var väl typ halv 1, men dendär damen skulle lika gärna kunna sova till 3 och tycka att hon vaknade tidigt, stolle!



(Jo, jag vet, jag har inte så mkt smink på bilden, E.K tvingade mig att göra mig iordning för att vara med på bild, så jag kastade på lite enkelt bara! Ser dum ut med så lite smink! =D )


Charmtroll!

Tog en bra stund innan hon satt still så E.K kunde ta ett gulligt kort,
och vad var orsaken till att hon flinar tro?
Jo, för att jag la mig på golvet haha!


Johanna

Duuh, klockan var faktiskt tio över tolv o jag var trött :) Öl Och Sömn är hälsa ;)



PUSS <3

2009-10-10 / 18:53:04
URL: http://johannahansson.blogg.se/


E.K - Mamma Till Alicia

Hehe, Lilla hjärtat <3

Det var inte lätt att ta bilder på henne idag, rörde sig hela tiden.

2009-10-10 / 19:49:37
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin