Jag råkade somna...

Fast bara för en stund! =)
Nu är jag vaken igen haha.
Har inte orkat updatera idag faktiskt, har haft massa annat för mig, bl.a skolan, städning och tvätt.
Fast ska jag vara riktigt ärlig så har jag skippat uppdateringen för att det ar såpass många som ville se ett inlägg, men för er som fortfarande inte varit inne och sett det, så kan ni klicka här:

http://fuckerfuck.blogg.se/2009/october/the-fucking-end.html#comment

Sedan undrar jag vem den där Peter är, :O
Någon jag känner? Eller kanske inte känner mig men någon annan?


Hepp, nu ska jag blossa med Cicci som precis kom upp,
sedan funderar jag på att ställa mig och spraya skrevet fullt med parfym?
Eller just det, det var ju inte jag som behövde det,
fast det finns ju andra som gör det.




Take Care,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin