Nyfiken,

Fick nyss se att en av bloggarna jag följer (falsksanning) har blivit anmäld och har nu lösenordsskyddat, och bara för det så är jag extremt nyfiken!
Någon som känner till varför den är avstängd!?

Skulle ju som sagt ladda upp bilder på naglarna idag, men det får bli imorgon eller något, för jag har definitivt ingen ork i kroppen just nu.

Däremot, för att göra bloggen lite roligare så ska jag börja skriva in lite skämt,
men jag kan varna för att min humor inte är så normal just nu.



Take Care,

Anonym

det var paow som polisanmälde den för hon och de andra bloggarna tyckte falsksanning uppgav för mycket info om storbloggarnas privatliv. hahah.. nu är den uppe igen, yay :D

2009-10-28 / 15:17:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin