Så j*vla glad!

Nu ska jag berätta om vad som hände idag,
Min katt har ju varit borta ett tag nu, så idag fixade jag lappar ang "har någon sett min katt?" som jag och Cicci skulle slänga upp på posten och i affären, så vi drar först till posten och sätter upp en lapp, och sedan till affären, och när vi satt upp lappen så kikade vi på lite andra annonser, så reagerade jag på en lapp med en text stil som såg helt konstig ut, på den stog det,

Katt upphittad,
En kattunge på ca 4-5 månader upphittad,
mestadels mörk i pälsen men med lite ljusa fläckar.
Ring på nummer **** ** **

OCH DET VAR HON!!!!

Så nu är äntligen min lille gos hemma igen,
Uuunderbart!
Nu ska jag äntligen få sova riktigt inatt! =)

E.K - Mamma till Alicia

Vad kul ^^

2009-10-05 / 20:56:44
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin