Btw,

Jag och en person kom på en sak idag,
vet inte om det är så smart att skriva vem,
men vi snackade om hur mkt man stör sig på vissa folk och funderar på att skapa en "skitsnack" kategori där man skriver av sina agressioner, skulle nog vara ganska kul, och som personen sa "tänk om personen i fråga fattar att det är han/hon vi skriver om"
Who cares?!
Vi tänker isf inte nämna några namn, utan vi tänker bara skriva, och folk som tar åt sig är upp till dom själva, för det är ingen mer än jag som kommer veta vem det handlar om!




En person skriver jag om senare när jag är klar med allt! ;)


Emmelist

ja jag har haft en toppendag! jag ska ta en riktig myskväll med godis och film så det känns underbart ! vad ska du göra ikväll+

2009-09-10 / 19:23:48
URL: http://emmelist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin