Hello!

Kom precis hem, har varit i borås hela dagen typ!
Handlat massa saker!

Darling köpte en tröja till mig,
En rosa tröja med Betty Boop på ryggen, så står det "Born Wild", har velat ha en sån länge och nu fick jag äntligen en sån! =D
Sedan köpte jag 3 dvd boxar, wallander 1-13, älskar dom filmerna!
Men tänker däremot inte lägga energi på att kolla dom senaste, tror inte dom är alls lika bra som dom första, med tanke på att Ola Rapace "tog livet av sig" i "Hemligheten" och strax därefter tog ju Sällström livet av sig på riktigt, så jag tror inte alls att det är samma längre, när varken Rapace eller Sällström är med.
nog om det,
Sedan blev det den nya Tattoo Idea tidningen som kommit ut, några andra tidningar, och bara massa flötsaker som jag ska ha ikväll!
Har bestämt mig för att bara ta det lugnt heeela helgen, det är sånt som kan behövas ibland!




//JessiCa.

Lella

jag har ju med en sån tröja:D

2009-09-06 / 09:46:37
URL: http://misslella.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin