Jag blir så jääävla arg!!

Sitter på farsans dator nu,
vettefan vad det är för fel på min dator alltså... =O
Eller om ens felet sitter i datorn, bra fråga?!
Någon som kanske vet?
Min dator funkar hur bra som helst med internet och skit, men så startar farsan sin dator, och då krånglar internetet som FAN för mig, jag kopplas ifrån, ansluter, kopplas ifrån, ansluter och ja... Så håller det på heeela tiden typ var 30 sekund, jag blir så jävla sné!
Någon som vet vad detta kan bero på?
Vi har trådlöst internet här, så massa trassel med kablar kan det iaf inte bero på.
Ska jag vara helt ärlig,
OM det är min dator det är fel på, så kostar jag hellre på en lagning på den, än att köpa en ny, oavsett om lagningen kanske skulle kosta mer än en ny dator, för jag tycker om den datorn så jävla mkt, och vill verkligen inte att den ska pajja helt!

Veronica

varfor ska du halla pa och sanka dessies sjalvfortroende hela tiden, din ackliga, smutiga, hora.

Ar det inte nog som det ar, nu nar hon har fatt atstorningar, orka med sana som du. Skabb.

2009-09-22 / 22:45:35

Jessica

okej, härligt =)

2009-09-23 / 07:09:06
URL: http://jjessicita.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin