Jag hatar västtrafik!

Nu gör jag verkligen det på riktigt!
Det är inte FÖRSTA gången dom kör förbi mig, kommer alldeles för tidigt eller oxå alldeles för sent!
Bussen SKA gå 06:57, men ist kommer den 07:05 ist. Ändå går man ut ifall att bussen någon gång kommer i tid, så idag gick jag ut lite innan 06:57, och då kom buss jäveln vid 06:54!!
Samma med den senare bussen (som jag blir illa tvungen att ta nu) den ska gå 08:20, går alltid ut lite tidigare gällande den med, för att vara där typ kvart över, men, det kvittar om jag går ut så jag är vid bussen 08:15-16-17-18 osv, för bussjäveln kommer oftast aldrig en minut innan 08:30,
skärp er för fan!

Dom vill att så många som möjligt ska åka buss, men det är ju förfan sånt här som gör att folk tappar suget för att åka buss, samt detas bittra idiotiska beteenden oxå! Men där ska jag inte dra alla över en kant, för det finns faktiskt trevliga busschaufförer med, dock ytterst få!
Dom har valt jobbet, och då ska dom fan inte gnälla!





Västtrafik  S u g e r för det mesta!


God morgon förresten...

Johanna

Hehe dryga bussjävlar.. minns dom så väl när jag bodde ute på landet hahahaha! ♥ ♥ ♥

2009-09-17 / 14:23:57
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin